Spännande tisdag

Godmorgon! Idag har jag två mycket viktiga uppdrag..
 
1. Packa min resväska
2. Skriva på en check (?) 
 
Senast nämda känns väldigt spännande för jag har aldrig ens hållit i en check förut, om jag ens har sett en live? (visst heter det check? alltså att man betalar med check. Eller vad heter det annars? hehe) Men det ska nog gå bra, det är ju inte jätte svårt jag ska bara skriva ner summan och sedan be gubben (eller vem det nu är) som har lagat spisen att stava till summan för jag tror inte att jag kommer kunna stava till typ 123 pund på engelska... så det känns bättre att han får göra det! 
 
Låter spännande va????? Kanske inte, men det känns spännande för jag är jätte rädd att göra fel för det är ju inte mina pengar som ryker om jag gör något fel.. Äh, det kommer gå jätte bra och när jag är klar med det ska jag belöna mig själv med att sova lite. Drömde mardrömmar hela natten och det är ju inte det roligaste... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0