Sista dagen i Skellefteå!

Idag är det sista dagen i Skellefteå för imorgon far jag. Shit.. alltså jag har hamnat i stadiet att jag inte riktigt vill fara tillbaka för det är ju så himla mysigt hemma ändå och skönt med min riktiga familj och kul med min riktiga vänner (haha som om de i London är på låtsas.. men ni fattar) Så nä, just nu vill jag inte riktigt tillbaka för det känns jätte jobbigt. Kände det imorse när jag skulle säga hejdå till Sofie och så slog det mig att det typ är sista gången vi ses nu och då blev det jobbigt igen. Men samtidigt så är det ju inte jätte länge tills jag kommer tillbaka igen, jag menar det är två månader sedan sist jag var hemma ungefär och om ungefär två månader till är det jul och då är jag ju tillbaka igen! Och två månader går ganska fort ändå, det känns typ som att det var två veckor sedan sist så det ska nog gå bra. 

Denna sista dag så är det faktiskt mormors födelsedag så nu ska vi till henne och gratulera henne. Det känns väldigt bra att jag hinner träffa henne också nu när jag är hemma och jag tror att hon uppskattar det också väldigt mycket! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0