Shoppat lite!

Kände att jag ville fira att jag fått lön så jag bestämde mig för att springa och köpa skor! Fast det var inte ända anledningen, den största anledningen till att jag behövde nya skor var att mina älskade svarta högklackade skor har gått sönder... jag hade hoppats att de skulle gå att laga för allvar, de är de bästa skor jag någonsin ägt! Men jag var tvungen att inse fakta och fick ta mig i kragen och marschera till cp gatan och hitta något liknade. Det gick sådär, men jag är nöjd ändå. Sen köpte jag lite underkläder också, bara för att det råkade vara billigt. Cp gatan och dess priser är farliga... 
Så nu är jag ca 50 pund fattigare, MEN egentligen så skulle jag ha varit 55 pund fattigare. För skorna kostade 35 pund och jag betalade 40 så jag skulle alltså ha fått tillbaka 5 men jag fick 10?! Detta är verkligen märkligt för det står till och med på kvittot att jag skulle ha fått 5 pund i växel, så anting var killen i kassan helt virrig eller så ville han bara vara snäll. Jag klagar då inte! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0