PROBLEM!!!

Hoppet om att jag sakta men säkert närmar mig en snygg kropp sprack i samma ögonblick som mina byxor sprack... det går inte åt rätt håll med andra ord. Detta betyder utöver att jag blir tjockare när jag försöker bli smalare även att jag är byxlös. Ja, för mina andra par gick sönder i tvättmaskinen på något vis och mitt tredje par är försvunna. Detta är alltså ett väldigt stort problem som ni säkert kan förstå. Tur att jag har ett jobb där jag kan springa runt i mukisbyxor hela dagarna men typ som nu, när jag ska ut och äta med mina två familjemedlemar så blir det ett problem. Jag har tidigare löst det med leggings men jag har inte så många kläder som går att bära till leggings och sånt... suck... 

Nästa problem är att det inte heller verkar finnas några bra jeans i London, hur fan kan det komma sig? London är ju fasen London! Inte kan Skellefteå ha bättre jeans utbud? Jag måste helt enkelt vara halvblind när det gäller shoppning, jobbigt jobbigt. Får köpa mig ett par glasögon eller ta med mig en kompis på en shoppingtur och be den kolla åt mig. Bra plan! Men det hinner jag inte göra på en kvart, nej på en kvart måste jag lösa problemet på något sett. Återkommer med resultat! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0