Packat och klart!

Nu har jag packat klart och är så redo jag kan bli för att flyga imorgon! Insåg när jag skulle packa hur jävla lite tröjor jag har köpt i London??? Alltså helt seriöst inte en enda! Allt jag köper är skor och klänningar för det är det jag behöver, för på dagarna går jag runt och ser ut som hej-kom-och-hjälp-mig (eller hur man nu skriver det, hehe) i mjukis kläder och allt som hör till (dvs ingenting) och sen på helgerna när jag går ut så är det ju som klänning (eller liknade) som gäller och så skor till det = att det blir det jag köper. 

Men nu när jag ska hem till Skellefteå så är det ju inte riktigt klänningar jag behöver (hörde att det har snöat hemma idag?!?!?!? herregud!) men det ska nog gå bra ändå. Nog pratat om detta, ska nog försöka sova, men om jag inte gör det så gör det ingenting eftersom att jag kommer ha möjligheten att sova på flyget och det gör jag gärna för det är ju fruktansvärt tråkigt att flyga själv... buhuhu,.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0