Om en vecka...

Om en vecka är jag hemma, hemma i Skellefteå. I mitt rum på fodergränd i lilla tysta Bergsbyn, helt sjukt! Jag vet att jag sa det nyss men jag kan verkligen inte förstå detta. Det kändes konstigt när jag skulle hem i augusti också visserligen men då var jag ju medveten om datumet typ ända sen jag flyttade. Nu är det typ inte ens två veckor sedan biljetterna bokades så jag har som inte riktigt hunnit ställa in mig eller ens förstå att jag ska hem över en helg. Så himla konstigt! 
 
Sen blir det läskigt för veckorna går så otroligt snabbt! Alltså det är liksom torsdag imorgon och det känns som att det var måndag igår? Så i övermorgon är det fredag och sen kommer helgen försvinna på typ två sekunder och vips så sitter jag vid datorn och ska åka hem dagen efter. Ojojoj... och det jag undrar mest över är när och vad jag måste packa?? Det svåraste som finns typ. Får be mamma om hjälp, hon är duktig på sånt! 

En suddig bild från sist jag var hemma! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0