Mouahaha!

Got paid! ...fast inte såhär mycket dock, den här bilden tog jag när jag ville visa att jag hade lyckats spara ihop nog med pengar till min resa hem i jul! Men tillbaka till vad jag sa först så fick jag min lön idag och jag blev himla glad för jag var inte säker på om jag skulle få någon lön eller inte eftersom att jag åker hem halva veckan typ, men det fick jag och det är jätte bra för jag måste köpa nya skor!!! Mina har gått sönder helt och det var mina favoriter så just nu känner jag för att gråta blod.... hur fan ska jag hitta några som är lika underbara? 

Det får jag lösa imorgon för nu ska jag börja göra mig klar för att sova. Det är nämligen smart att börja ett par timmar i förväg eftersom att jag aldrig är särskilt snabbt på att lägga mig... tragiskt, det är ju skönt att sova! För att inte tala om viktigt. Jag tror jag har sovit för lite för jag har blivit jätte ful... eller så är det bara pga hösten. Jag blir alltid fulare på hösten. Dumma hösten. Försvinn... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0