Mot Heathrow!


(Ja, jag vet att man inte ser hela bilden men jag är för lat för att orka hitta någon anna, plus att jag har lite bråttom)

Iallafall, de senaste 2 (?) timmarna har jag kollat på denna film för att få tiden att gå. Det är konstigt för detta känns som en film som jag har sett tusen gånger när jag var liten, men sanningen är att jag bara sett den en gång hos mina kusiner. Iallafall vad jag kommer ihåg, men eftersom att det inte är en film som vi äger så tvivlar jag på att jag har sett den någon annan gång. Jag blev iallafall bara sugen att se någon film med Hilary Duff, för henne tycker jag som om och det hade jag glömt bort tills idag! 

Nog om det, nu ska jag bege mig mot flygplatsen. Ha en bra kväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0