Mitt nästa uppdrag...

Efter att ha städat och rensat bladn barnens kläder (vi kör en storstädning idag så jag och Lucy jobbar som djur!) kände jag att jag egentligen borde göra detsamma i min garderob för kolla bara så det ser ut!! 

I början var jag riktigt duktig på att hålla ordning i garderoben och hänga tillbaka kläderna på galjarna och så, men ju mer tiden går desto sämre blir jag... illa illa. Problemet blir att allting bara ligger i en hög och man hittar ingenting. Eller som Pippi Långstrump skulle ha sagt: "Det är ingen ordning på allting! Man hittar inte vart enda dugg." Kunde inte ha sagt det bättre själv. Så inom en snar framtid ska jag försöka ta itu med min garderob, Punkt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0