Min dag!

Här är lite bilder från idag då vi for på en liten utflykt till östra London och åkte linbanan över floden som jag och Jonas gjorde när han var här och hälsade på i somras, om ni kommer ihåg? Det var dock inte lika lyckat denna gång eftersom vädret var så grått och regning och tråkigt... men sällskapet var kul. Som alltid!♥

Vi tog även en liten sväng och kollade på halloween saker och annat krams bara för att det är rätt roligt. Martha och Kit passade även på att sätta sig på varsitt torn av pottor (se sista bilden) Det var ganska roligt. Ganska. Roligast för dem antar jag, men jag var road jag själv måste jag erkänna. Så trots vissa omständigheter så var det ändå en väldigt bra dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0