Måndag!

Tjena alla monsterdiggare. Jag för min del har numera blivit en kattdiggare. Detta skedde ungefär klockan 19.25 igår kväll då jag träffade Tillie för första gången. Idag har jag myst med henne och blev livrädd när jag trodde att hon hade försvunnit medans jag gick med barnen till skolan... men det hade hon inte! Tur... 

Jag lyckades även få henne att äta och jag kände mig stolt som en tupp. Hon har nämligen inte ätit något sen hon kom hit tydligen så jag var himla glad att hon äntligen gjorde det. Duktig flicka. Haha känner mig så töntigt fäst vid henne, vill bara sitta och mysa med henne hela dagen! Men nej, jag har ju ett hus att städa och ni kan ju bara gissa hur det ser ut efter en helg med kalas och övernattning... Bäst att börja på en gång! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0