Lunch/mellanmål

Låg och kurrade i kapp med Tillie vilket var (som alltid) himla mysigt. Tyvärr så kurrar vi av två olika anledningar. Hon kurrar för att hon trivs (eller något sånt??) jag däremot kurrar för att jag är hungrig. Så det var med ett hugg i hjärtat som jag lämnade henne för att gå ner till köket, dock var tajmingen väldigt bra eftersom att jag ändå ska hämta barnen nu så det var ju faktiskt rätt passande att jag fick en anledning att avbryta! 
Exlusivt va? Haha. Sörjde dock att det inte fanns någon salami. Salami?? Ja, jag åt det för första gången igår endast pga att jag var desperat efter något mer "matigt" än ost. Det slutade med att jag blev som besatt! Okej, det var väl lite att överdriva kanske, men gott tyckte jag förvånadsvärt nog att det var! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0