Kul!

Har haft jätte trevligt med Clara och ätit goda pannkakor!! Sen fick vi oss även en del goda skratt när vi läste igenom menyn då det lite här och där stod små "skämt" eller vad man ska kalla det. Typ som på bilden, haha, det är ju inte precis vanligaste. Menyer brukar ju som vara bara mat. Haha aja, nog om det! 

Jag kom hem lite senare en tänkt eftersom att vägen som jag går från bussen var helt avspärrad och med massa polisbilar och poliser och ambulanser och sånt. Jag undrar vad som hade hänt riktigt? Det såg liksom inte ut som en krock eller något.... MORD!! Måste hitta något ställe där jag kan läsa och se efter... 
 
Iallafall, detta gjorde att jag behövde ta en omväg hem så jag kom senare hem så nu är det hög tid för mig att gå och hämta barn. Hörs sen ikväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0