Klänningar

Tror att jag måste ha testat varenda klänning som finns på cp gatan innan jag ÄNTLIGEN lyckades hitta två som var okej. Var egentligen bara på jakt efter en men  när jag hittade två som var rätt bra och en som dessutom var väldigt mycket nedsatt i pris så var det inte så mycket att fundera på. Det är ju faktiskt födelsedags firande nästa lördag också (fyller alla år den här tiden på året eller??)
 
Så nu ska jag bara lista ut vilken av dem som jag ska ha på mig ikväll. Ikväll firar vi som sagt Judith som fyller 20! Även om vi inte ska till mitt favorit ställe så känns det som att det kan bli en riktigt bra kväll! Ska börja fixa mig lite, har inte målat naglarna än och det måste man ju göra i god tid så det är ju bäst att starta! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0