John Tucker must die

Hejhej! Har ni det bra? Det har jag. Tjalalaaa. 

Nä men seriöst, denna vecka kommer bloggen få lida rätt rejält men det hoppas jag att ni kan förstå, jag vill ju spendera så mycket tid med Albin som möjligt och inte sitta framför en dator. Iallafall, en liten lägesuppdatering ska ni få: Idag har vi vandrat runt på mina gator, kollat på utsiktet från One Three Hill, promenerat i parken och slutligen köpt en massa onyttigheter och har ätit hamburgare och nu har jag övertalat Albin om att se John Tucker must die så det ska vi göra nu. Hoppas ni har haft en bra dag och får en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: Anneli

Önskar er en wonderful vecka. Kramis till er båda!

2012-10-27 @ 19:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0