Jobbigt att städa..

Det är verkligen jobbigt att städa... men det är himla tur att det blir fint! För jag tycker om när det är fint så att det blänker. Något av det äckligaste jag vet är när kylar er äckliga ut, med typ gammal utspilld mjölk eller något.. vill typ kräkas då. Så därför bestämde jag mig för att städa även i kylskåpen, så nu slipper jag spy när jag egentligen vill äta och det är ju jätte bra! 

Jag tog iallafall en lite paus nu och passade på att borsta tänderna. Alltså jag börjar typ bli orolig, jag vill typ borsta tänderna jämt! Tror jag är beroende.. Jag tror inte det är så bra för tänderna egentligen.. men det finns ju värre saker att vara beroende av! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0