Idag känner jag mig sexig

Godmorgon! Idag har jag vaknat på rätt sida för oj vad snygg jag känner mig! Trevlig känsla. Nä men allvar, har ni sovit gott? Det har jag, och det är lite skönt att det är lov vilket gör att jag kan sova längre än vanligt. Visserligen inte längre för jag vet inte när jag måste vara uppe och då är jag hellre uppe lite för tidigt. Så jag börjar med att ställa alarmet på kanske halv åtta och när det ringer så lyssnar jag om någon är vaken, är de inte det så ställer jag den på åtta och det det ringer så lyssnar jag.... och ja, sen fortsätter det så tills att jag hör att någon är vaken typ. Kanske inte den ultimata sovmorgonen men det funkar helt okej! 

Nu ska jag ner och äta frukost och sedan börja jobba. Hej och hå, jobba på! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0