"I like your make up"

Vaknade nyss upp från en skön och behövlig powernap. Anledningen till att jag vaknade var dock inte lika skön och behövlig - jag mår nämligen illa... usch (kolla mamma! Jag stavade rätt!) jag hatar verkligen att må illa.. Jag mår inte illa som att jag tror att jag ska spy eller något utan det är som på något annat sätt. Jag mår som mer illa i halsen egentligen, konstigt men det är sant. Det är i halsen det känns mest men det är inte halsont utan det är illamående. Någon som känner igen detta? Borde jag oroa mig? Äh! Det blir nog bra snart får jag hoppas. 

Så, anledningen att jag vaknade var kanske inte den bästa, men det var bra att jag vaknade för jag har fortfarande mitt rum att ta tag i. Jag bestämde mig för att göra det andra hållet och sova innan jag städar. Ganska osmart egentligen för det är ju mycket skönare att sova när man gjort sig förtjänt av det och inte behöver känna att man har massa annat man borde göra efteråt.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0