I farmors tröja!

Jag har lagt beslag på mer eller mindre alla farmors stickade tröjor. Ingen annan skulle ha tagit dem annars och de är så fina och påminner mig så mycket om henne! Så nu sitter jag i en av dem och känner hur jag luktar farmor. Det känns bra att jag får ta med mig dem till London sen, att jag liksom får ta med mig en liten del utav henne. 

Men nu ska jag inte sitta här längre, jag ska ut och träffa Albin och sedan ska jag vara med Sofie när hon har slutat jobba. Är verkligen overkligt trött men det är inte så konstigt egentligen med tanke på att jag sov ca 4 timmar inatt och har sedan gråtit mig igenom hela dagen, och man blir trött av att gråta. Men jag har redan tagit mig en powernap så jag borde kunna hålla mig vaken. Ha en bra kväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0