Hoppsan!

I förra inlägget var rubriken "I like your make up" och det hade ingenting med inlägget att göra för jag glömde bort att berätta det som hade med rubriken att göra... så kan det gå! Men ingen skada skedd, jag får ta det nu istället.

Det var nämligen så att igår när städerskan var här så pratade vi lite artigt som vanligt och sedan säger hon "I like you make up. How did you do?" (eller något sånt) Jag stannar upp och är tvungen att tänka igenom vad hon just sa innan jag lerskrattar och säger "thank you, but I haven't got any make up at the moment" var på hon tittar på mig med munnen på vid gavel ett par sekunder innan hon säger "really? O wow.. natural beauty" 

Haha, det kändes rätt konstigt om jag ska vara ärlig, men kul. Sen var det ju skönt att höra att jag återgått från att vara pizza till att se ut som vanligt, även om jag inte brukar få höra att jag ser sminkad ut när jag är osminkad i vanliga fall. Haha, tack kära Sylvia! Du är snäll! (även fast du inte städar mitt rum...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0