HJÄLP!!!

Glöm frågestunden, eller ja,  ännu mer glöm att jag skulle lämna bloggen tills imorgon kväll för nu behöver jag och Linda eran hjälp och det är akut!!! Vi tittade på bilder från igår och hittade denna på en kille som vi träffade igår och vi båda kan inte låta bli att känna att vi har sett honom förr någonstans, eller känner igen honom men problemet är att vi inte kan komma på vars ifrån... 

om någon av er också känner igen honom eller ännu bättre vet vem det är så måste ni, och då menar jag måste ni kommentera det här för vi håller på att bli galna här! Så vi vill (måste) få veta vem det är eller ifall det finns någon mer där ute som känner igen honom så att vi inte är dumma i huvudet och är de ända som känner igen honom, Så snälla snälla snälla HJÄLP!!!!
Hehe, det var allt. Nu ska jag be en bön att någon av er vet och sen sova eller något. Godnatt!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kankse nån du såg när du hade lagt 7 sorters blommor under kudden ;-)

2012-10-14 @ 00:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0