Hej då England!

Igår när barnen var lite uttråkade och jag behövde stryka kläder så föreslog jag att de kanske ville rita lite roliga teckningar/skriva roliga historier som jag kunde kolla på under flygresan så jag blev glad (de vet att jag är höjdrädd) Den idén tyckte de om och ett par 20 minuter senare så hade jag fått en hel hop med teckningar... 

En av Kit. Dock kan jag inte läsa den eftersom att han inte skriver orden i ordning utan han skriver dem lite var som helst. Men något om en "giant Rebecka who was stupid and bored so she..." Hehe. Jag var huvudrollen i många historier.
En från Martha (med lite hjälp av Kit) "Once upon a time there was a girl called rebecka she was so mad she fell down the loo" och så en bild till det på en toalett och med massa "HA HA HA HA HA" runt omkring. Haha! 
Sen denna fick jag denna teckning av Martha med ett brev på baksidan..."Dear Rebecka don't be scared on the airplane it is not scary. Lots of Love Martha" :')

Åååååh så fina! Känns lite jobbigt att behöva lämna dem i 6 dagar... och Joe kommer jag inte ha sett på en hel vecka för han for på "boarding school practice" eller något sånt. Så han testar att gå på boarding school i veckan typ så han for i Söndags innan jag hann komma hem och det förstod jag först då. Nåja, nu kan jag inte sitta här längre, jag ska börja röra mig mot bussen så nästa gång vi hörs (ikväll) så är jag i Sverige. Trevlig resa till mig själv och till er andra: Ha en bra dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0