Gott med mat!

Taskig bild på min väldigt goda lunch! Det är inte ofta jag orkar laga någon "riktig" mat. Hehe. Äter typ gröt och flingor hela tiden.. men idag vände jag på pannkakan och gjorde mig en vegburgare (vafan heter det??) Duktigt! 

Dagen i övrig har bestått av att följa Marthas klass på deras simlektion vilket var rätt kul. Jag behövde dock gå med hjärtat i halsgropen på vägen hem då jag insåg att posten stänger klockan ett (klockan var halv ett) och jag skulle hämta ut ett paket. Ville nästan ta till olagliga metoder och sätta eld på barnen så att de skulle gå lite snabbare, men jag avstod och behöll lugnet och kunde springa till posten tio i ett. Lite väl nära för min smak,men jag lyckades! 
 
Nu ska jag hämta barnen om en timme men först måste jag skynda mig till cp gatan och hitta något att ha på mig imorn. Det är nämligen födelsedagsfirande på g. Födelsedagarna verkar aldrig ta slut nu för tiden... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0