Godnatt!

Det har inte blivit mycket skrivet idag, har ingen bra ursäkt egentligen (varför måste man ha en ursäkt egentligen? Hm..) Tvivlar på att det kommer bli mycket bättre under veckan heller eftersom pappa och David kommer imorgon så jag ska försöka spendera så mycket tid jag bara kan med dem (antagligen) Dock är ju de här för fotbollen och inte för min skull... taskigt. Okej, både och. Jag delar alltså plats med en fotboll, det säger ganska mycket om hur älskad storasyster och dotter jag är, betyder lika mycket som en fotboll. Eller okej, ett fotbollslag stämmer väl egentligen bättre, eller kanske en fotbollsmatch, något av det. Om det är ett fotbollslag så är det ju inte helt dåligt för det betyder att jag som ensam person betyder lika mycket som ca 20 andra personer. Inte illa! Men nog kunde man hoppas på lite mer värde då det är min fader och min bror vi talar om... 

Okej, nu ska jag sluta skojas. Det är ju bara bra att det finns fotboll i London som lockar hit dem, då får de ju liksom två flugor i en smäll = dubbelt så lyckliga familjemedlemmar. Och delad glädje är ju dubbel glädje. Så dubbel lycka blir ju dubbel dubbel lycka... ganska lyckligt med andra ord. Och lycka är ju bra! Med de orden ska jag säga godnatt innan detta inlägg blir virrigare än det redan är. Godnatt! 
Jag och pappa redo att sova (eller redan sovandes) i våra yngre dar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0