Godmorgon!

Sovit gott? Det har jag. Dock är jag ändå inte på så bra humör. Kanske för att det regnar eller för att det var jobbigt att säga hejdå till pappa och David igår även fast vi ses snart igen, Eller kanske för att jag inte har varit på dåligt humör på det här viset på länge. Alltså jag har ju varit på dåligt humör men då har det varit mer att jag blir trött men nu vill jag inte sova, nu vill jag typ gråta..? Jag vet inte riktigt, men något står inte rätt till. Hoppas det blir bättre snart. Passade iallafall på att mysa med barnen framför tvn lite imorse för att bli lite gladare, det blev jag och det var ju bra. 

Jag har iallafall bestämt mig för att "ta ledigt" till klockan 11 och börja städa då. Känner att jag inte orkar skynda mig som jag brukar göra, haha. Kul info? Jag förstod väl det. 
Bild från igår från Saras facebook! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0