Godmorgon!

Jag var tröttare än jag minns för jag vaknade nyss och insåg att jag hade somnat med jacka, skor och smink och ja, allting. Himla jobbigt för jag hatar att sova med smink!! (skor var väl kanske inte heller en favorit) så jag var tvungen att släpa mig upp ur sängen och rätta till dessa misstag = att jag blev för pigg för att kunna somna om är jag rädd.... fan. 

Iallafall, igår var himla kul! Vi var visserligen på ett ställe jag aldrig varit på och nya saker är ju alltid lite förvirrande kan jag tycka, men det gick bra ändå! Att fira Chris var också jätte trevligt, den lilla stunden vi var där vill säga. Happy Birthday! Sen så ringde jag som sagt och väckte Jonas på vägen hem och pratade med honom, där försvann mina pengar men det var det nog värt för det känns mycket säkrare när man pratar i telefon för då ser man liksom upptagen ut om ni förstår hur jag menar? Så det var skönt! Och sen är det ju alltid kul att prata med Jonas!

Nu ska jag försöka somna om och hoppas att det kan lyckas för jag är himla trött! Hörs senare. Godmorgon Godnatt! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0