Godmorgon!

Hoppas eran morgon rullar på bra, det gjorde min tills jag insåg att jag inte hade någon jävla aning vars mitt oyster card var!!!!!!!! Jag har det alltid, och då menar jag alltid i min jackficka för jag tar aldrig ut det därifrån men nu var det inte där. Efter att ha letat igenom hela rummet utan att hitta det så tänkte jag "fan, jag får helt enkelt köpa ett nytt, det är ju inte så farligt, det är ju bara ett oyster card (buss/tunnelbana kort för er som inte vet)" men sen kom jag på att jag även har min legitimation där!! Då blev det jobbigare.... 
 
Så under ett par minuter som känder som ungefär ett halv år var mitt liv fruktansvärt och hopplöst. Sen kom jag att tänka på att jag faktiskt hade haft oyster card "fodralet" (med allt inuti) på sängen igår, det fanns ett nytt hopp! Men icket, inget funnet i sängen.... allt kändes hopplöst igen... sen kom jag att slänga en blick mot min dator och dess fläkt (eller vad det nu är) och ser något litet platt och svart sticka ut från "fläkt plattan" och mycket riktigt, där låg den lilla rackaren! Lyckan jag kände går inte att förklara, tusen miljoner stenar lättade från mitt hjärta! Skönt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0