Frågestund

Jag har just kommit hem till Linda i Manningtree som ligger ca 1-2 timmar med tåg från London och här ska jag vara tills någongång imorgon, kommer förmodligen hem sent vilket betyder att bloggen kommer stå still från och med detta inlägg. Så jsg tänkte att jag kanske skulle ha en frågestund? Jag har aldrig riktigt vågat ha en förut eftersom att jag aldrig trott att jag skulle få några frågor. Det tror jag fortfarande inte men det är ju värt en försök och får jag inga frågor har jag iallafall gjort ett försök att underhålla er medan jag är borta och så vet jag att jag inte ska göra det igen. Så nu har ni eran chans att fråga om mitt så sjukt otroligt intressanta liv, Lyckost er!! 

Nu ska jag vara social med Linda, vi hörs imorgon. Fråga på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0