Favoritbok!

För några veckor sedan hittade jag denna bok i bokhyllan... 

Jag kunde inte riktigt hjälpa att den kändes bekant på något vis.. 
Så jag öppnade den och genast blev den ännu mer bekant! Det var ju en av mina favorit böcker när jag var liten! 

Jag bläddrade snabbt fram denna sida för det var här mamma råkade läsa fel för mig en gång när hon var för trött. Istället för att läsa "Chalie färglägger bilderna i en målar bok" så läste hon "Charlie färglägger händerna i en målarbock" haha! Oj vad jag har skrattat åt det genom årens lopp, Försökte självklart att förklara detta för barnen. De skrattade så jag måste ha lyckats! Detta har nu blivit "mina" barns favorit bok att läsa med mig. Iallafall en av dem. Jag tycker bara om den för att den återbringar minnen men annars så tycker jag som min mamma tyckte, nämligen att det är en rätt jobbig bok att läsa.. Men vad gör man inte för att göra barnen glada!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0