Fastnar inte på bild idag..

Det är inte min dag när det gäller att fastna på bild. Det är det visserligen aldrig men idag var det värre än någonsin, Har suttit i säkert närmare 10 minuter och försökt få till en helt ok bild. Jobbigt liv. Nu ska jag iallafall ut och träffa lite vänner. Det blir ingen sunday brunch idag för Chris har besök från Tyskland och än så länge är det som bara vi två som är "de givna" söndags fikarna. Haha kan man ens säga så? Så iallafall, idag far jag istället och träffa Linda och Sara sen kanske jag svänger förbi och hänger lite med pappa och David på deras hotell då det är deras sista kväll här. Det beror lite på hur tiderna tajmas och sånt. Vi får se helt enkelt. Ha en bra söndag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0