En tredjedel i London och tre dar tills Skellefteå!

Igår firade jag fyra månader i London = en tredje del av min tid. Herregud.. tiden går så jäkla fort! Sen är det dessutom bara tre dagar tills Skellefteå (!!) Måndag, tisadg och på onsdag far jag!! Ojojoj... fort går det som sagt.

Nu ska jag iallafall ner och äta frukost och sen ska vi fara ut till havet med bilen. Så himla kul! Älskar havet, det är så himla fint och typ..harmonsiskt? I framtiden vill jag bo nära havet (eller iallafall vatten, typ en flod, men helst hav) Det kände jag när vi var på Isle of Wight, det tror jag faktiskt att jag berättade? Aja, jag gillar havet iallafall. Jag gillar  frukost också, och jag är hungrig så frukost - here I come!
En bild från igår då vi åt världens godaste pizza! Det var dessutom jätte bra för man kunde välja storlek så man fick precis så stor som man var hungrig på!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0