En halvtimmes vila..

Nu är jag äntligen klar! Fast jag får ju faktiskt skylla mig själv att det tog så lång tid som det gjorde för jag tog det verkligen oroväckande lugnt, men det var rätt skönt. Jag brukar ju som sagt försöka att bli klar så fort som möjligt så att jag kan ta det lugnt resten av dagen. Men inte idag och det var skönt det med! 

En sak som jag insåg idag är hur otroligt irriterande heltäckningsmattor är!! Alltså de är ju jätte mysiga för fötterna på morgonen samt att det är skönare att gå i trappen men utöver detta, ursh! Jätte jobbiga.. 
 
Något annat som är jobbigt är att jag har brytit av en nagel och det gör mig jätte ledsen.. men jag har överlevt detta förut så det ska nog gå bra denna gång med. Får vi hoppas.... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0