Dags för London eye!

Då var det dags... jag och min höjdrädsla ska nu möta vårat öde.... duh duh duh duuuuh...London eye. Ojojoj hur ska detta sluta? Förhoppningsvis bra. Om inte annat så är det jätte kul att få spendera tid med pappa och David, Känner att jag skiner som en sol inuti av tanken på att de är i London och att jag snart ska träffa dem. Hehe. Så ja, nu är det dags att börja bege sig, jag är lite sen (som vanligt) för katten har krypit in under ett skåp och jag måste egentligen flytta henne till ett annat rum så att städerskan kan städa men det är omöjligt att få ut henne... Aahh,, jag tycker inte om katten längre! Den är ju bara jätte jobbig när det inte vill mysa.... suck.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0