Bra dåligt bra dåligt bra

Mitt liv är som en jävla bergodalbana just nu. Fast det är det ju typ alltid egentligen, men det är typ ännu värre nu, känns det som iallafall. Ena stunden har jag hemlängtan, andra stunden har jag inte, tredje stunden har jag det igen. Ena stunden är allting bra här, andra stunden är det inte bra, tredje stunden är det bra igen. Och ja, så fortsätter det dagarna i enda just nu så jag tror (och hoppas) att det kommer kännas skönt att få 6 dagars ledighet och fara hem en stund, men sen kommer det väl förmodligen kännas som skit igen när jag kommer tillbaka. Tur att jag ändå har fina vänner här som kan få mig att må bra även om det inte är på samma sätt som mina vänner i Sverige. 
 
Vill iallafall passa på att be om ursäkt att jag inte skriver så himla mycket eller något vidare roligt just nu men jag är som i en liten bloggtorka tror jag. Känns inte som att jag riktigt har något att skriva och när jag väl skriver något så känns det sååå tråkigt och ointressant att jag nästan lider med er. Så ja, förhoppningsvis så får detta en vändning snarast för jag tycker ju faktiskt om att blogga! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0