Besök påväg!

Snart, eller ja om 7 timmar, så kommer jag att befinna mig på Heathrow för andra gången på denna vecka. Men denna gången så ska jag ju inte flyga själv, nej denna gång står jag där för att välkomna Albin till engelsk mark! 

Det känns faktiskt sjukt om jag ska vara ärlig, men självklart väldigt bra också! Så innan dess hade jag tänkt få lite ordning på mitt rum bara för att det är ju mycket trevligare att ta hem någon om ens rum inte ser ut som ett slagfält (i detta fall är det ju faktiskt ett slagfält pga kuddkriget igår) Så sängen ska bäddas, sen hinner jag förhoppningsvis, i den bästa av världar, även städa min garderob. Men gör jag inte det så är det ingen fara, det är ju inte precis där vi ska spendera tiden. Den ska vi ju förresten inte egentligen spendera i mitt rum alls tror jag, jag menar det är ju London?? Nä men seriöst, nu ska jag städa så jag kanske kan ha tid att sova för det vill jag också hinna göra, hehe. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0