Att känna sig som en pizza...

Alltså förlåt, jag menar inte att klaga nu eller något sånt men vad fan händer med mitt ansikte?? Jag som brukade ha ett så duktigt ansikte och brukade slippa finnar och sånt hyffsat bra. Om jag skulle gå fram till någon nu och säga "hej, du jag brukade ha fin hy" så skulle de förmodligen vika sig dubbla och skratta till sig ett antal nya magrutor, så stort skämt skulle det vara för just nu är min hy fan inte bra alltså! 

Men jag får se det från den positiva sidan, för en gångs skull så slipper jag panik över vad jag ska klä ut mig till på halloween, nu har min kropp fixat det åt mig. Jag får klä ut mig till en pizza. Det blir ju jätte bra! Jag behöver inte ens köpa en mask. Ekonomiskt också med andra ord. Tack kroppen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0