Andra oktober

Katten är inte mysig idag. Glassen är slut. Jag är trött. 

Lite så ser mitt liv ut i nuläget. Jag har spenderat de senaste två (?) timmarna till att försöka mysa med katten men hon vill inte. Våran romas blev kort... nu tycker hon inte längre om mig.. Jag ska göra ett till försök men lyckas inte det så ska jag lägga mig och sova! Sov nämligen inte särskilt bra inatt heller.. har vaknat runt halv fyra nu två nätter i rad och inte kunnat somna om ordentligt. Fruktansvärt irriterande! Så lite sömn skulle inte sitta fel. 
Jag för ett år sedan, himla intressant alltså.. 

Kommentarer
Postat av: Sara

- På grund av begravningen? Vilken begravning?
Vi måste ses då, snälla gumman:(<3

2012-10-02 @ 23:03:03
URL: http://lillsaaring.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0