9 dagar kvar..

Herregud! Det är bara nio dagar kvar tills jag åker hem. NIO DAGAR! Det är typ bara en vecka ju?? Jag måste börja packa. Jag suger på att packa...Hur mycket kläder behöver man för typ fem dagar?? Kände att jag typ fick panik nu för veckorna går så himla fort ändå. Liksom på onsdag är det en vecka sedan pappa och David kom till London! Det känns typ som igår?? Så på onsdag är det bara en vecka, helt sjukt och idag är det typ en vecka sedan biljetterna bokades. Det går snabbt detta! 

Förresten, Matilda! (om du läser detta) Är det till och med så läskigt att det är nu på onsdag som ni kommer till London?? Isåfall dör jag typ för det var nyss typ en månad sen.... my god! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0