Vilket geni jag var!

Det var ju helt genialiskt att köpa två pizzor! För då fick jag ju något att äta nu när jag kom hem utan att ens behöva laga mat, så skönt! Vill egentligen inte äta på natten men alltså det är ju så gott!! Mat blir typ extra gott på natten tycker jag, och om man dessutom har alkohol i blodet så blir det ännu värre. Jag ska iallafall passa på att njuta för på måndag börjar allvaret! Då aktiveras mitt gymkort och jag ska ta tag i allt igen. Hade ju fått ett väldigt bra flyt i träningen men sen bröts det som i och med att jag for hem och sen kom Albin (då vi dessutom som tidigare nämt åt onyttigt varje dag, hehe) sen i och med att vintern närmar sig så blir det ju mer och mer regnigt ute = inte lika kul att fara ut och springa.

Så från och med nu blir det gymmet! Och eftersom att jag betalar en rätt ordentlig summa i månaden (med tanke på min ekonomi) så har jag inget annat val än att utnyttja det till fullo. Go Kick Kill!! (hehe, brukade vara mitt motto när jag spelade fotboll... skoja, mitt motto då var mer något i stil med "våga kämpa och ha kul" hehe... minns inte riktigt. Okej, nu blev det en lång parantes. Jag gillar parateser, jag vet inte varför, jag bara gör det. Men som allt annat som har med skriva att göra så vet jag inte hur man ska använda dem riktigt... så jag använder dem jämt för att det är kul! Slut på parantes!) Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0