Vet inte vad jag ska ha på mig !)!)"=="?#"!?#?)"¤?)"?¤!=#%!?

Godkväll! Jag har mer eller mindre damp just nu. Att inte veta vad man ska ha på sig för kläder är fasen jobbigt alltså!!! För om jag bara nöjer mig med något som jag egentligen inte är säker på att jag vill ha så brukar det ofta resultera i en dålig kväll. Samma sak om jag känner mig ful. Fast det hänger ju iof ihop... Hur som, jag vet inte vad jag ska ha på mig och det är FETT irriterande!!!! AAAAAAAH.... och alla affärer har ju stängt så jag kan ju inte springa och köpa något. Annars hade det seriöst varit ett alternativ...

Aja, jag får (måste) lösa detta på något sätt, sen hoppas jag att det vill bli en bra kväll oavsett hur bra eller dåligt jag lyckas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0