Torsdag!

Jag måste verkligen börja lägga mig tidigare för det funkar inte att jag ska vara såhär trött på morgonen.. Verkligen inte! Så nu ska det bli ändring på det sannerligen. Sen funderar jag även på om jag borde kolla om det går att fixa så att mitt gymkort inte är spärrat i december.. Tänkte att det var smart att göra så för jag ville ha mer tid till annat i december men såhär i efterhand vet jag inte hur smart det egentligen var... jag kommer känna mig så fet och uttråkad... hm, jag får kolla och se. Det är ju inte katastrof om det inte går men jag känner att jag hellre skulle vilja ha möjligheten att träna i två veckor till om än det bara är två veckor för sen måste jag börja packa, slå i julklappar och massa sånt.

Nåja, det löser sig. Ska och träna nu iallafall när jag har chansen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0