Tomtepyjamas!

Jag lyckades köpa en julklapp plus en tomtepyjams till mig själv. Jag är verkligen duktigt på att göra dåliga/onödiga köp ibland, men den var skönare än vad man kan tro iallafall så nu är jag ännu mer redo för julen, Bring it on! Sen blev det en annan julklapp också, vilket känns bra, haha. Skönt att ha kommit igång! 

Efter det så blev det en snabb sväng förbi gymmet (heja heja!) och sedan mötte jag upp Catrin och tvingade i mig lite mat, har knappt ätit någonting på närmare två dygn snart. Innan min wrap ikväll hade jag ätit samanlagt en bagel, en toast och ett par små godisar på bion sedan lördag morgon. Sjukt ju!!

Sen har jag hunnit prata med mamma på skype vilket alltid är lika behövligt. Imorgon får jag dessutom veta ifall sas går i konkurs eller inte = om jag har flygbiljetter hem eller inte. Gud, är verkligen super nervös! Vet varken ut eller in, kommer inte kunde andas ut förrän jag vet hur det slutar och jag hoppas för mitt liv att de inte går i konkurs för ifall de gör det, ja, då har jag ett problem... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0