Tjugonde november

Den här bilden togs för ganska exakt två år sedan. Det var första gången jag kunde se någon slags likhet mellan mig och min bror, jag kan fortfarande inte sätta fingret på vad det är, men innan den här bilden hade jag aldrig sett någon likhet. Inte Jonas heller, trots att vi hade stått framför spegeln bredvid varandra och studerat varandras ansiktet noga. Men andra ord kan man säga att det här bilden förändrade hela min syn på mig och min bror! Skojas. Men det är sant att från och med den här bilden har jag kunnat förstå de som tycker att vi är lika även om jag inte vet vad det är som är likt. 

Varför jag kände för att berätta det här vet jag inte, jag tror dessutom att jag har berättat det tidigare någon gång.  Jag antar att jag har lite dålig fantasi om vad jag ska blogga om. Tur att jag inte behöver blogga mer just nu då! Det enda jag ska göra nu är att skalla kudden och återgå till att sova någon timme. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0