Tidig måndag

För första gången sen jag flyttade till London så kände jag imorse hur jobbigt det var att stiga upp tidigt.. tror det kan ha att göra med att det börjar bli kallt och så, sängen blir ju som mycket mer lockande då. Men jag hoppas ändå att det inte ska behöva känns såhär varje morgon från och med nu.. isåfall blir det en jobbig vinter. 

Jag har iallafall just lämnat barnen på skolan och det slog mig att det är närmare tre veckor sen sist som jag gick med dem till skolan (!!) För på onsdag är det tre veckor sedan jag for hem = senast dom jag följde dem till skolan för sen när jag kom tillbaka så var det ju lov. Men det kändes bra, det känns som sagt skönt att ha rutinerna igen: 

Nu ska jag skynda mig att städa för 20 över 10 måste jag vara på gymmet för att lära mig hur allt funkar, haha. Finns ju inte en chans att jag kan vara helt klar med huset innan dess men jag kan ju göra så gott jag kan! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0