The Sapphires

Den här filmen såg vi alltså igår. The Sapphires, hade ingen aning om vad den handlade om innan jag satt i salongen och Juliane berättade för mig. Den handlade om tre systrar och deras kusin som vill sjunga och sen är det en kille som hjälper dem med det, okej jag vet inte riktigt hur jag ska förklara, men de åker iallafall runt i Vietnam och sjunger för soldaterna, de blir även kära i soldater och massa annat. Äh, jag suger på att skriva vad saker handlar om, recentioner har aldrig varit min främsta sida. 

Filmen var iallafall jätte rolig och bjöd på många skratt så jag ångrar verkligen inte att jag såg den. Efter filmen for vi till Juliane och satt där och pratade innan jag tog taxi hem. Tycket verkligen om när man sitter två personer (jag och chauffören) helt tysta i taxin så jag försökte som vanligt prata men detta var en sån chaufför som inte riktigt "kan" prata, eller inte ville prata, så jag gav upp och satt tyst. Usch. Haha, det var en bra kväll iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0