The circle of life!

Sista kvällen med Albin... jag ska inte ens börja försöka förklara hur jobbigt och ledsamt det känns... har varit helt fantastiskt att få ha honom här en hel vecka! Så jag tänker inte deppa ihop ännu, för än är han ju faktiskt här och våran sista kväll här tänker jag ta med honom till en äkta Engelsk pub. Kom på att det typ är det enda jag inte har visat honom. Tur att det finns en sådan runt hörnet (men det är ju inte så konstigt, det finns ju en pub runt i princip varje hörn i den här staden)

Ni kommer att få se bilder från veckan imorgon (de få som har tagits) men tills dess kan ni få kolla på detta som vi såg igår. Vi hade nämligen fått i födelsedagspresent av mina föräldrar att fara och se på någon musikal i London och vi tyckte att lejon kungen verkade som den bästa, och alltså... jag kan inte ens nästan förklara hur coolt det var!! Alltså, ja.... wow. Känner ni för att se någon musikal i London någon gång så skulle jag säga att denna är det enda rätta valet! Fast jag har ju visserligen inget annat att jämföra med... hehe. Men ändå! Wow! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0