Testade nytt jobb igår...

Igår natt testade jag på ett nytt jobb medan jag väntade på att Tim skulle komma. Jag väntade inne på Sainsbury's (som är en mat affär för alla som inte vet) eftersom att det var så kallt. Helt plötsligt så märker jag hur en anställd pratar med mig, jag uppfattade inte riktigt vad han sa, det stod mellan att han 1) ville ge mig en burkläsk  eller att han 2) frågade om jag ville hjälpa honom. Jag kände att det kändes mindre oförskämt att tro att han bad om hjälp än att säga "ja jag vill gärna ha fanta!". Så det slutade med att jag hjälpte honom att packa upp varor och ställa på hyllorna i ett par minuter tills jag var tvungen att fara. 

Haha, lite underligt men det kändes bra att hjälpa till och jag tror om han uppskattade det, även om det kanske inte var det han från början frågade, Men vem gillar inte att få hjälp liksom? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0