Söndag!

Godmorgon! Idag har jag legat i sängen aningens för länge (okej, ganska mycket för länge..) för om ganska exakt 10 minuter måste jag ta bussen, det känns ju lite omöjligt men jag måste ge det ett försök! 

Mina planer för idag är iallafall att åka buss och möta upp ingen mindre än Rebecka på tågstationen som har åkt ner från Birmingham för att besöka mig i London idag. Så himla kul! Det är ju verkligen en skön känsla att veta att jag faktiskt har en vän från hemma bara typ en 2 (?) timmars tågresa norrut. Det känns mindre ensamt då. Så idag kommer hon alltså hit och det känns jätte kul! Senare så ska jag nog kanske ta mig en sväng förbi Lindas nya hem, men det beror lite på vilken tid Rebecka far och så. Nu måste jag iallafall verkligen göra mig klar och fara, vet inte när jag kommer tillbaka så ni får ha en sån bra söndag så hörs vi senare! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0