Slut pepparkaksdeg..

Nu har jag just ätit upp all pepparkaksdeg.... det är inte roligt. Sen känner mig själv som en degklump, det är inte heller kul. Jag vill fara och träna, men det kan jag inte för jag måste på banken och sen kommer det inte finnas mer tid är jag rädd, möjligen ikväll men då är det mörkt och då måste jag gå långt ensam i mörkret, det är inte kul heller. 

Det är mycket som inte är kul, men det gör inte så mycket faktiskt, för det är mycket som är kul också. Det är kul att jag åker hem om bara xx dagar! Att det är första december på lördag och första advent på söndag. Att jag ska till Birmingham antingen nu till helgen eller näst nästa helg. Att jag ska se lucia om ca 2 veckor och ja, det finnas massa som är bra också, och det är ju tur! 

Men nu måste jag dra mig mot banken men det känns otroooooligt jobbigt ska jag tala om....men så går det när man har skjutit upp saker för länge... När ska jag lära mig?? 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0