Skillnad på länder

Här är en bild från igår när vi väntade på att filmen skulle börja (vi såg skyfall som förövrigt var riktigt bra!) I Sverige, eller ja Skellefteå, brukar vi gå till ica och köpa godis medan vi väntar på att filmen ska börja. I London gick vi till närmsta pub/bar och köpte öl och cider. Lite annorlunda men det funkar det med! 

Som sagt så var filmen jätte bra. Kan faktiskt inte riktigt förstå att jag inte har sett någon James Bond tidigare, bara delar av filmer men aldrig en hel (!!) Sjukt ju! Sen är jag också väldigt imponerad (eller vad man ska säga) att de har lyckats göra nya James Bond filmer i 50 år!! Vet ni hur länge det är?? Någon har bra fantasi! Seriöst, det är faktiskt riktigt bra jobbat. 

Nu ska jag vänta på att familjen ska komma hem, då ska vi fara till skolan där Lucy jobbar på någon typ marknad tror jag och sen ska vi kolla på massa fyrverkerier sen sitter jag barnvakt ikväll. Det blir nog bra, det känns kul att göra något med familjen för omväxlingens skull. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0